onsdag 7 juli 2010

Wannabe Lucky

Jag har en enorm emo-dag. Det är väl antagligen den tiden på månaden. Allt är fel.
Fel, fel, fel.
Men jag har ingen aning om vad som är rätt heller.
Jag vill dricka svart kaffe, röka, klippa av mig håret och inte äta.
Jag vill inte vara mig. Jag vill inte vara här.

Bara blödig musik spelas idag.


Boy I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard
...
They don’t know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I’ll wait for you I promise you, I will

[jason mraz]

Jag tror jag flyr mig själv och tar mig ut till skogen.

Jag får panik här.

Day One I defined myself

Bohemian by birth
Disposed with the doctor
Made out with a nurse
Yeah I was born a bastard
And then I just got worse

[the real tuesday weld]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar