torsdag 5 november 2009

God morgon, Doktorn.

Sedan konserten i lördags har det funnits ett konstant, värkande piiiip i mitt öra. Det ger mig huvudvärk och snart kommer jag trilla över psykravinens brant. Jag har tänkt att det kommer gå över av sig själv, men när jag i morse hittar både levrat och färskt blod i örat så bestämmer jag mig för att ringa sjukrådgivningen.
Fick en akuttid kl halv elva. Viss eventuell väntetid.
Fuck.
Jag känner mig som en rockstjärna, fast enbart de negativa delarna.
Kanske skulle måla naglarna svarta och go crazy on the kajal?

Senare
Blodet var väldigt orockigt. Det kom från ett ytligt sår i hörselgången.
Pipet är väldigt rockigt. Tinnitus. Tack.

1 kommentar:

  1. Damn.... Ja, du får väl invänta mig. Så mycket spelningar som jag springer på och en så liten promille som jag använder öronproppar till så är det väl bara en tidsfråga...

    SvaraRadera