onsdag 28 oktober 2009

Pojkhångel för hela slanten, tack.

Jag fick ett filmtips igår och när Christian Bale och Ewan McGregor nämndes i samma mening så kände jag mig tvungen att genast kolla upp det. Filmen i fråga är den fantastiska Velvet Goldmine och efter att ha tittat igenom den idag så kan jag ganska säkert påstå att jag har en ny film att klämma in på min tio-i-top-lista, både vad gäller bra skådespelare, schysst musik och en rejäl dos pojkhångel.
Hur har jag i alla dessa år
lyckats missa den här filmen?

3 kommentarer:

  1. Jag har också missat den. Men den är på ingång, sen gäller det bara att hitta en ensam stund när jag kan njuta fullt ut av pojkhångel.

    SvaraRadera
  2. Oh, oh, oh! Eddie Izzard är också med!

    SvaraRadera
  3. Den är nedladdad. Nu väntar jag bara på en kväll när Kristian inte är hemma. Han har inte riktigt fattat det där med böghångel *skakar besviket på huvudet*

    SvaraRadera